fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

מן המיצר אל המרחב

הרבי הבטיח להוציא אותנו מן המיצר למרחב

בשבת הקרובה נציין את י"ט בכסלו. מייסד תנועת חב"ד, רבי שניאור זלמן, הנקרא בפי החסידים האדמו"ר הזקן, נאסר לפני למעלה ממאתיים בידי השלטונות בעקבות הלשנה שקרית של מתנגדיו. באותם זמנים היו לו כמאה אלף חסידים שהוכו בתדהמה לנוכח המאסר. הרבי הסביר כי לכל מקרה בעולם הגשמי יש גם סיבה רוחנית ובאותה עת היה קטרוג מן השמים על הפצת תורת החסידות המושתת על תורת הסוד לכל אחד. כעבור 53 ימים, ביום י"ט בכסלו, שוחרר הרבי ממאסרו והגזירה בוטלה, ומאז תורת חסידות חב"ד מופצת יותר ויותר בכל רחבי העולם.

יום י"ט בכסלו הפך במרוצת השנים ליום חג ושמחה, וידועה הבטחתו של האדמו"ר הזקן אשר מי שיהיה שמח בשמחתו, הוא יוציאנו מן המיצר אל המרחב ומן הגשם אל הרוח. יום זה הוא יום סגולה לברכה והצלחה מגאולה כללית לגאולה פרטית.

כל אחד מאיתנו יכול לנצל את הימים הקרובים לבקשת ברכה מהרבי לפעול ישועות בקרב הארץ ולהתברך בזיווג הגון, שלום בית, ילדים, בריאות, פרנסה טובה ובכל המצטרך.

נשמח ברצון לעזור לכל המעוניינים לכתוב לרבי באמצעות "אגרות קודש" , ולראות ניסים במילוי משאלותיכם לטובה. לנוחיותכם טופס למילוי פרטים, ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.