fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

ילדים זו ברכה

מספר הרב ברוך הרצל בורוכוב, ראש מרכז אגרות חודש:

באחד הימים הגעתי לטיפול עם הרכב שלי במוסך "סגנון" ברחובות שאחד מבעליו הוא יוסי סויסה. תוך כדי הטיפול ברכב דיברנו על נושאים שונים ועל הרבי ואז הצביע יוסי על ילד כבן שמונה שרץ ברחבי החצר ואמר: זה בני הבכור שנולד בברכת הרבי.

וכך היה המעשה:

מספר שנים לאחר נישואיהם לא זכו הוא ורעייתו בפרי בטן. כזוגות רבים אחרים, ניסו הכל: הלכו אל צדיקים ו'מקובלים' רבים, פקדו קברות צדיקים ניסו סגולות שונות ואף ביקרו אצל רופאים ומומחים בתחום. לאחר כשבע שנות נישואין החלו בניסיונות הפריה שלא צלחו. כאן נכנס לתמונה אחד מחסידי חב"ד, משגיח כשרות, שעודד אותם לכתוב לרבי. הם פנו לרבי וקיבלו את ברכתו. צדיק גוזר והקב"ה מקיים, ובאופן שמיימי, שלמעלה מדרך הטבע, נפקדו זמן קצר לאחר מכן ונולד להם בנם הבכור.

במשך השנים ביקשו להיפקד בילדים נוספים, כפי שנולד בנם הבכור. חלפו שבועות, חודשים ושנים אך כל בשורה טובה לא נראתה באופק. שוב כיתתו רגליהם אל צדיקים ובמקביל גם לרופאים מומחים שאבחנו את אותה בעיה רפואית שנתגלתה טרם לידת הבן הבכור. כעת היה תורם של הרופאים להשתומם על עצם הלידה הראשונה. לא היה להם כל הסבר הגיוני ללידתו של הבן.

שש שנים נוספות חלפו מאז הלידה, ויוסי החליט לפנות שוב לרבי. הוא ביקש מהחב"דניק הראשון שפגש לכתוב לרבי, ובזכות הברכה נולדה להם בת!

מששמעתי את סיפורו לקחתי כרך אחד של אגרות קודש ודף לבן, חלק ונקי. יוסי הופתע קמעה, שאל לפשר מעשיי. עניתי לו שהגיע הזמן לילד נוסף. יוסי חייך, הדבר נראה לו מופרך. אמרתי לו שכעת אני מתפלא נוכח תגובתו, לאחר שהוא בעצמו זכה לראות נסים גדולים וגלויים בעקבות ברכות הרבי.

"טוב, מה עלי לעשות?" שאל בהשלמה כשחיוך נבוך על שפתיו.

"אנחנו כותבים כעת מכתב לרבי ואתה ורעייתך מקבלים על עצמכם להתחזק בשמירת טהרת המשפחה", עניתי.

יוסי חייג לזוגתו פנינה, כדי לקבל את אישורה. היא אמנם צחקה, אך הסכימה לדרישה ולתנאי.

עשרה חודשים לאחר כתיבת המכתב, נולד לזוג סויסה בן נוסף, יזכו לגדלו עם שאר ילדיהם לתורה, לחופה ולמעשים טובים!

(מתוך הספר "רועה נאמן")

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.