fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

חג החנוכה – ימים של ניסים

ימי החנוכה בהם גבר האור על החושך, גברו המעטים על הרבים עם ניצחונם של החשמונאים על היוונים, ובהם ארע נס פך השמן שהיה מספיק ליום אחד ובפועל הספיק לשמונה ימים. אלו הימים שבהם ראו כל העמים  את הניסים הגדולים שבורא העולם מחולל עבור עם ישראל. 

עלינו לדעת כי לעתים אלו נסים גלויים וברורים כמו אז בימי החשמונאים, ולעתים ישנם ניסים קטנים שהבורא מחולל לנו בחיינו הפרטיים מדי יום ביומו – אנו צריכים רק לפקוח עיניים ולהתבונן. 

ימים אלו בהם בחר הבורא לחולל נסים עבור עמו ישראל, הינם ימים "מסוגלים" לזכות ולחזות בנסים אלו בכל שנה ושנה, לראות את האור האלוקי המלווה אותנו ולא מתייאש מאיתנו. שפע רוחני גדול זה אינו נחלתם של צדיקים בלבד, אלא בוודאי שגם עבור כל יהודי, כל אחד במצבו ומדרגתו, שכן כל יהודי הוא בנו-יחידו של הבורא.

אנו מציעים לכם לנצל את ההזדמנות הנפלאה הזו, לקבל על עצמנו החלטות טובות, לכתוב לרבי, ולקבל מאגרותיו הקדושות עצה ותושיה שיישומה יביא לנו שפע גשמי ורוחני. 

חג חנוכה שמח!

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.