fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

היום הקדוש ג' תמוז

היום הקדוש ג' תמוז

בשבת הקרובה, ה-16 ביוני 2018, נציין את היום הקדוש ג' בתמוז. הרבי לא היה מנהיגם של חסידי חב"ד בלבד, אלא של כל יהודי העולם באשר הם. הוא אף דאג לשיפור מצב האנושות כולה, ואף השפיע על מי שאינם יהודים.

הוא טיפח זן חדש של מנהיגים, ושלח את שליחיו למקומות נידחים. הוא נטע בהם אמונה חזקה, כדי שיוכלו לעמוד במשימותיהם. הוא לימד את כל העולם כולו, כי התורה והמצוות לא רק מעלים את רמתו הרוחנית של היהודי, אלא משמשים ככלים לברכותיו של הקדוש-ברוך-הוא בעולם הגשמי.

ועד כמה שגדולות וחובקות-עולם היו פעולותיו של הרבי, מצא הרבי את משאבי הזמן וכוחות הנפש להתייחס באופן אישי לכל אחד מהפונים אליו, לכאוב את כאבם, לשמוח בשמחתם, ולעודד כל אחד להתעלות, לגדול ולצמוח, באמצעות הכישרונות הייחודיים שלו.ג' תמוז - יום הסתלקותו של הרבי

דומה שהדבר אותו הדגיש הרבי שוב ושוב, הוא האמונה הבלתי-מסויגת בכוחו ובמעלתו של היהודי. מתוקף היותו של היהודי "חלק אלוק ממעל ממש", הקב"ה נוטע ביהודי כוחות עצומים. לעתים היהודי אינו יודע עד כמה גדולים כוחותיו לגבור על כל המכשולים בדרכו. עליו לזכור את מי ששלח אותו לעולם הזה – בורא העולם בכבודו ובעצמו, ולהאמין בכוחות שהוא נוטע בו.

ביום זה הרבי "פועל ישועות בקרב הארץ" ומעורר רחמים גדולים על אנשי ונשות ישראל בפנייתם לבורא העולם להתברך בכל המצטרך להם – בזיווג הגון, שלום בית, הצלחה בחינוך הילדים, בריאות, פרנסה טובה ובמילוי משאלות ליבם לטובה.

כמו תמיד נשמח ברצון לעזור לכל המעוניינים לכתוב לרבי, ולראות ניסים ונפלאות. לנוחיותכם באתר טופס למילוי פרטים, ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.