fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

איך נינצל מהקורונה?

בימים אלו, שמתחוללת מגיפה בעולם ומפילה חללים, פנו רבני חב"ד אל הציבור בקריאה להגביר את את הפעולות הרוחניות, כדי להנצל מן הסכנה:

  • הרבי מלובביץ' דיבר באריכות על מעלתה המיוחדת של אות בספר התורה. בהתחלת הפרק האחרון של ספר דניאל (פי״ב) נאמר: ״ובעת ההיא יעמוד מיכאל השר הגדול העומד על בני עמך והיתה עת צרה אשר לא נהיתה מהיות גוי עד העת ההיא ובעת ההיא ימלט עמך כל הנמצא כתוב בספר". המילה ״בספר״ נאמרת על ספרו של הקב״ה שהוא ספר התורה.מי שיש לו אות בספר התורה ינצל מהצרה.
    לכן על כל אחד ואחת לרכוש אות בספרי התורה הכלליים לעצמו ולכל בני ביתו, אם עדיין לא רכש, וכן לעורר יהודים רבים ככל האפשר לרכוש אותיות בספרי התורה הכלליים.
    לרכישת אותיות בס"ת למבוגרים: טלפון: 058-4239728 או באתר www.sefertora.org.il
    לרכישת אותיות בס"ת לילדים: טלפון: 03-9607358 או באתר www.kidstorah.org
  • להתחזק במבצעי הקודש שהם מבצעי שמירה, הגנה והצלה: הנחת תפילין, לימוד תורה, קביעת ובדיקת מזוזות, נתינת צדקה, בית מלא ספרי יהדות, הדלקת נרות שבת קודש, כשרות האכילה והשתיה, טהרת המשפחה, חינוך הילדים, אהבת ואחדות ישראל.
  • לקראת חג הפסח לדאוגלקנות ולחלק לכל בני המשפחה והידידים מצות שמורות עבודת יד לפחות עבור ליל הסדר, וידוע שבזכות ההידור באכילת המצה אשר היא מיכלא דמהימנותא (מאכל של אמונה) תהיה לכולם מיכלא דאסוותא (= רפואה).
  • להוסיף באמירת פרקי תהילים (לפחות פרקים כ, כ"ב, ס"ט וק"נ).
  • להוסיף בנתינת צדקה ולימוד תורה.

ויהי רצון שיקוימו דברי הנביא: "עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום", והשם ישמע בקשתנו ותפילותינו, ונזכה לקיום הפסוק "והסירותי מחלה מקרבך" ולגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.
                                                                     

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.