fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

אגרות קודש למציאת הבן האובד

זוכרים את הסיפור עם נהג המונית והאשה שמצאה את אחיה לאחר שנים רבות. לפניכם סיפור דומה שקרה לאחרונה במרכז אגרות קודש.
אישה הגיעה למרכז אגרות קודש וביקשה עזרה לקרובי משפחתה. היא סיפרה שבנם הצעיר היה נתון באווירה של מרד נעורים ובתום אחד הוויכוחים עזב את הבית ומאז נעלמו עקבותיו…
הוריו פנו למשטרה והפכו עולמות כדי לאתר את בנם, אך לא הצליחו למצוא אף לא פיסת מידע בקשר למקום הימצאו, ואם בכלל הוא בין החיים. חלפו מאז שש שנים..
האישה כתבה לרבי באמצעות "אגרות הקודש" וביקשה ברכה למציאת הבחור. בתשובתו הציע הרבי לבדוק מזוזות ותפילין, כולל של הבחור בעצמו, לחזק את יסודות הבית: כשרות בהידור, שבת כהלכתה, טהרה וצניעות. הרבי אף הוסיף בסוף המכתב "אזכיר על הציון", שמשמעותו שהרבי יזכירו לברכה.
ההורים פעלו לפי הדרכתו של הרבי, ובאותו השבוע, ביום שישי, ערב שבת קודש, נשמעו נקישות על דלת משפחת הורי הבחור. האב פתח את הדלת ולא האמין למראה עיניו… הבן עמד בפתח! הוא חזר! האב והבן התחבקו והתרגשו עד דמעות לאחר שש שנים שבהן נעדר הבן. אותה אישה ראתה חובה לעצמה לבוא בשנית ל"מרכז אגרות קודש" והפעם כדי לכתוב ולבשר לרבי את הבשורה הטובה על חזרת הבן לבית הוריו. ״בני שב אלי באופן ניסי כעבור שש שנות היעדרות״ מספרת האם ״והנס הגלוי התרחש לנגד עינינו לאחר שכתבנו לרבי באגרות קודש!״.

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.