fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

היין של הרבי

מספר הרב לייבל גרונר ע"ה, מזכירו האישי של הרבי:
יהודי נכנס ליחידות אצל הרבי יחד עם אשתו וכתב לרבי, שאשתו נמצאת כבר כמה חודשים בדיכאון. הם ניסו לטפל בתרופות שונות על ידי רופאים ופסיכיאטרים, אבל שום דבר לא הועיל. מיום ליום הדיכאון מחמיר והוא חושש שאשתו יכולה להזיק לעצמה וביקש עצה וברכה מהרבי.
במהלך היחידות הרבי הצביע לעבר אחד המדפים בארון הספרים שבחדרו וביקש מהבעל להביא לו את הגביע ובקבוק היין שלידו, שעליהם עשה קידוש בשבת. הרבי הורה לו למזוג את היין לגביע ופנה לאשה וביקש ממנה לקחת את הגביע ולברך בקול כדי שיוכל לענות "אמן" ואחר כך לשתות. האישה ברכה ושתתה לגימה קטנה. הרבי הורה לה לשתות את היין שבגביע עד תומו לאט לאט ולא בבת אחת עם הפסקות באמצע. לאחר כרבע שעה האישה סיימה לשתות והרבי ברך אותו שתהיה בריאה ובשורות טובה.
מיד שהזוג יצאו מחדרו של הרבי הרגישה האישה הטבה. בתחילה חשב הבעל שאולי ההטבה היא בזכות ההשפעה החיובית של המפגש עם הרבי. אולם במשך הימים שאחרי זה התברר לו מעל כל ספק שאשתו יצאה לגמרי מהדיכאון והבריאה לחלוטין.

אם גם אתם רוצים לקבל את "היין של הרבי" תוכל לקבל פרטים ב"מרכז אגרות קודש" בטלפון: 08-9402444

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.