fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

תשובה לא אקראית

תשובה לא אקראית

 

תשובה לא אקראית

מורה באחד מבתי הספר התורניים ברחובות פנתה אל שכנתה גב' חגית בורוכוב מ"מרכז אגרות קודש" וכתבה באמצעותה לרבי על נושא ש"יושב" לה על הלב בימים האחרונים.

מדובר היה בביקורת שצריכה להתקיים בבית ספרה מטעם הפיקוח של משרד החינוך, ביקורת ממנה חששה מאד. היא שפכה את לבה וכתבה על כל הענין בפרוטרוט לרבי, ובתום הכתיבה הכניסה את המכתב לאחד מכרכי 'אגרות הקודש'.

לאחר העיון במענה הרבי, הוציאה את המכתב ושוב הכניסה את המכתב למקום אחר באותו הכרך. לאחר שעיינה באגרת החדשה, חיוך רחב התפשט על פניה. מעצמה החליטה לשתף ולספר לגב' בורוכוב על פשר התנהגותה.

היא סיפרה כי במענה הראשון ראתה התייחסות לשאלתה, אך עדיין חלחל בה ספק שמא אין זה מכוון אליה, או שהתשובה יצאה ב'אקראי'. משום כך הכניסה שוב את מכתבה למקום אחר בספר שנפתח אף הוא ב'אקראי'.

בפעם השניה כתב לה הרבי בזו הלשון: 'לפלא הספקות שלה, הלא עניתי במכתב הקודם'

יום הביקורת הגיע, היום ממנו כה חששה. המפקחת הבכירה התיישבה בכיתתה כדי לצפות בשיעור שהיא מוסרת, על מנת לבקר ולבדוק את יכולותיה.

קל להבין ממה חששה המורה. לא נעים לשבת תחת זוג עינים ביקורתיות, שבאות לחפש אחר פגמים. מובן מאליו שהמורה נכנסה ללחץ לא קטן. והנה, עודה מתכוננת להתחיל בשיעור, נשמעה לפתע צלצול הפעמון של בית הספר, והכרוז הודיע על תרגיל כיבוי אש שייערך בשעה הקרובה.

כחלק מהתרגיל התבקשו כל תלמידות בית הספר, והמפקחת בתוכן, לפנות מיד את הכיתה. טענות המפקחת כי הגיעה במיוחד, לא הועילו!

ומה ענה הרבי על מכתבה בפעם הראשונה שהכניסה את המכתב לכרך אגרות קודש? "בשורות טובות"!

לכתוב לרבי באגרות קודש בכל בקשה כגון – פרנסה, זיווג, בריאות ניתן לפנות בטופס הזה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

 

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.