fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

מדוע ראש עיריית הרצליה כתב לרבי באגרות קודש?

מדוע ראש עיריית הרצליה כתב לרבי באגרות קודש?

רק לפני כמה ימים רעשה הארץ. שליח חב"ד במרכז הרצליה הציע לעוברים ושבים לזכות במצוות הנחת תפילין. פקחי העיריה לא היססו, פרקו את דוכן התפילין וקנסו אותו ב730  שקלים!

לא עברו כמה ימים, ומתברר שימי אלול ניכרים בכל פינה: ראש עיריית הרצליה מר משה פדלון ופמליה מכובדת של בכירי העיריה, הגיעו למשרדו של שליח הרבי בעיר, הרב ישראל הלפרין.

ראש העיר ציין בפני השליח הראשי כי הוא מעריך את פועלה של תנועת חב"ד, הביע את צערו על האירוע וביטל את הקנס.

כן הוסיף ראש העיר וכתב מכתב לרבי, בזו הלשון:

"הנני משה בן טוני פדלון, ראש העיר הרצליה, להודיע לכבוד קדושת אדמו"ר כי לצערי היתה אי-הבנה בעניין דוכן התפילין. אני מביע את צערי ומודיע כי אני מוקיר את פעילות חסידות חב"ד שבנשיאות כבוד קדושתו. אני מברך את החסידות להמשך פעילות ברחבי העיר כפי שהיה עד עתה, ומבקש מכבוד קדושתו ברכה להצלחה ולשנה טובה ומתוקה. באתי על החתום, בהכנעה, משה בן טוני פדלון".

את מכתבו הכניס ראש העיר אל ספרי 'אגרות הקודש' של הרבי.

ראש העיר הניח תפילין, והראה כי הוא מקיים כפשוטו את דברי חכמינו, "אלול – אני לדודי (לקב"ה) ודודי לי". השליח הראשי הרב הלפרין בירך את ראש העיר לשנה טובה ומתוקה, והודה לו על פועלו הרב למען כלל תושבי העיר.

להלן הדו״ח וסרטון קבלת הדו״ח שהופצו בוואטסאפ:

 דוח עירייה בגלל הנחת תפילין

 

 

 

 

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.