fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

חג הגאולה י"ב וי"ג תמוז

בימים חמישי ושישי הקרובים, י"ב וי"ג תמוז (ה-6 וה-7 ביולי) יציינו חסידי חב"ד ברחבי העולם את חג הגאולה של האדמו"ר הקודם מליובאוויטש, רבי יוסף יצחק זצ"ל.

לפני תשעים שנה הואשם ונאסר האדמו"ר מליובאוויטש ב"עוון" הפצת היהדות ברחבי רוסיה הקומוניסטית. אבריו רוסקו במהלך החקירות וההשפלות, עצמותיו נשברו והוא נשפט למוות, אך הוא עמד איתן בתוקף.

חג הגאולה י"ב וי"ג תמוזבאחד משלבי החקירה, כשסירב האדמו"ר לשתף פעולה עם חוקריו, שלף אחד מהם אקדח, כיוון לרקתו ואמר: "הצעצוע הזה כבר גרם להרבה אנשים לדבר". אולם האדמו"ר לא התרגש והשיב בקור רוח: "הצעצוע הזה יכול להפחיד רק את מי שיש עולם אחד ואלילים רבים. לא את מי שיש לו אלקים אחד ושני עולמות. לא תוכל להפחיד אותי".

עמידתו האיתנה של הרבי מלמד אותנו על ההנהגה הנדרשת מאיתנו בחיי היום יום. לעתים הקשיים רבים ו"העולם הגדול" מאיים עלינו, מטלטל אותנו ומנסה להוציא את נשמת היהודי מהמקום הנכון עבורה. אולם כמו רבי יוסף יצחק אז, כן עתה עבורנו – המסר הוא להשתדל ככל האפשר לא להתפעל ולא להתרגש מהקשיים. לדבוק בדרך הנכונה עבורנו וללכת בה, כי זה רצון הבורא מאיתנו.

ומה הדרך הנכונה עבורנו? כל אחד ועבודתו המיוחדת לו. לכן כותבים לרבי, המנחה אותנו בדרך הישרה בעיני הבורא. מיישמים את הוראותיו וזוכים לראות ניסים ונפלאות.

נשמח לעזור לכל הפונים להתברך בכל המצטרך, בפרנסה, בריאות, זיווג הגון, שלום בית ועוד. אנא השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.