fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

ברכה לשידוך בקרוב

שנים רבות חיכתה ר. למצוא את בן זוגה. יום בהיר אחד ראתה מודעה בעיתון על כתיבה לרבי באמצעות "אגרות קודש". היא ביקשה במכתבה בריאות, שלווה, פרנסה ברווח, ובמיוחד שתזכה למצוא זיווג הגון.

גילה הלא צעיר, כבר אמר את שלו והיא קיוותה שבזכות הברכה, תזכה בקרוב לעמוד תחת החופה… כהחלטה טובה קבלה על עצמה לתרום 55 ₪ בחודש כמניין "כלה".

חלפו מספר חודשים ולא נראתה שום התקדמות בנושא. באמצע השנה עמדה לעבור ניתוח , וכתבה שוב לרבי וביקשה בריאות איתנה. משפתחת את כרך אגרות הקודש, לא מצאה התייחסות לבקשתה על הבריאות, אלא רק ברכה לשידוך בקרוב… הרב בורכוב מ"מרכז אגרות קודש" הסביר לה , שלא זו בלבד שהניתוח יעבור בהצלחה, אלא שבקרוב תמצא את זיווגה.

בחודש אלול כתבה אימא שלה לרבי והעלתה את כל בקשותיה. התשובה שקיבלה עסקה בסכסוך בין אחים שיש למהר לפותרו. הרבי כתב שם שבעזרת השם כאשר יבקשו מחילה, יפתרו כל הבעיות.

האם התרגשה מאוד למשמע התשובה והסבירה שבמשך שנים ארוכות, ישנו מצב של נתק בתוך משפחתה בגלל סכסוך שפרץ לפני זמן רב ועדיין לא נפתר.
הפעם הסביר לה הרב בורוכוב לפי דברי הרבי אם תנסי להביא את המריבה לידי סיום טוב, תראי בעזרת השם שיפתח לך שפע של ברכות משמים.

יומיים לפני יום כיפור, התבשרו בני המשפחה שהסכסוך החריף נפתר. כעת נותר לחכות ולראות את הברכות מתגשמות. יומיים לאחר חג הסוכות, הוצע לה להיפגש שוב עם דוד, אתו נפגשה בחודש אלול, למרות שאז זה לא היה נראה רציני.. היא יצאה לפגישה נוספת שהובילה אחריה פגישות נוספות עד להחלטה על נישואין ולאחר מספר חודשים זכתה לעמוד תחת החופה עם בחיר ליבה.

 

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.